A TÁMOP 3.1.1 – XXI. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció)
projekt II. szakaszában 2014. év végéig csaknem 30 – az ország minden
régióját, megyéjét átfogó – műhelymunka-sorozat megvalósítását tervezi
az Educatio Nkft.
A műhelymunkák kiemelt célja a pedagógusok, intézményvezetők, fenntartók és a köznevelési intézmények munkáját segítő szakemberek tájékoztatása, az információcsere biztosítása, valamint a pedagógiai innovációk elterjesztésének, implementációjának támogatása. A szakmai fórumok hozzájárulnak a köznevelési célok hatékony megvalósításához, a központi és helyi fejlesztési eredmények disszeminációjához, a horizontális és hálózati tanulási formák, együttműködések elterjesztéséhez.
A műhelyeken feldolgozásra kerülő témák probléma-centrikus megközelítése, az elmélet és gyakorlat egységének biztosítása a köznevelési intézmények megújuló pedagógiai folyamatainak, szakmai-módszertani munkájának fejlesztését, a fejlesztési eredmények helyi gyakorlatba történő, eredményes beépítését hivatott segíteni.
A műhelyeket – a pedagógusok körében végzett igényfelmérés, valamint a köznevelés-fejlesztési prioritások figyelembe vételével – a tanév rendjéhez igazodva, 6 tematikus blokkban tervezik. (Részletek az Educatio honlapján)
Alkalmanként és helyszínenként 100 fő részvételére számítanak.
A műhelymunkákon a közérdekű témához kapcsolódó plenáris előadások mellett 2-3 szekcióban kerül sor a résztémák tréningszerű, interaktív feldolgozására, esetenként egy-egy jó gyakorlat bemutatására.
Az Educatio Nkft. munkatársai a résztvevők igényei szerint lehetőséget biztosítanak a referenciaintézményi minősítésre készülő intézményi képviselőkkel történő konzultációra. Kérik, hogy ezen igényüket már a regisztráció során jelezzék az intézmények képviselői!
A műhelymunkák kiemelt célja a pedagógusok, intézményvezetők, fenntartók és a köznevelési intézmények munkáját segítő szakemberek tájékoztatása, az információcsere biztosítása, valamint a pedagógiai innovációk elterjesztésének, implementációjának támogatása. A szakmai fórumok hozzájárulnak a köznevelési célok hatékony megvalósításához, a központi és helyi fejlesztési eredmények disszeminációjához, a horizontális és hálózati tanulási formák, együttműködések elterjesztéséhez.
A műhelyeken feldolgozásra kerülő témák probléma-centrikus megközelítése, az elmélet és gyakorlat egységének biztosítása a köznevelési intézmények megújuló pedagógiai folyamatainak, szakmai-módszertani munkájának fejlesztését, a fejlesztési eredmények helyi gyakorlatba történő, eredményes beépítését hivatott segíteni.
A műhelyeket – a pedagógusok körében végzett igényfelmérés, valamint a köznevelés-fejlesztési prioritások figyelembe vételével – a tanév rendjéhez igazodva, 6 tematikus blokkban tervezik. (Részletek az Educatio honlapján)
Alkalmanként és helyszínenként 100 fő részvételére számítanak.
A műhelymunkákon a közérdekű témához kapcsolódó plenáris előadások mellett 2-3 szekcióban kerül sor a résztémák tréningszerű, interaktív feldolgozására, esetenként egy-egy jó gyakorlat bemutatására.
Az Educatio Nkft. munkatársai a résztvevők igényei szerint lehetőséget biztosítanak a referenciaintézményi minősítésre készülő intézményi képviselőkkel történő konzultációra. Kérik, hogy ezen igényüket már a regisztráció során jelezzék az intézmények képviselői!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése