2014. február 17., hétfő

Magiszter.net - bemutató rendezvények

 A Magiszter.net Iskolaadminisztrációs Rendszer valamint a Magiszter.net Portál a 2013/14-es tanévben országosan, elérhető szolgáltatás a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 7. § 1. b)- e), g) és h) pontjában foglalt állami és nem állami fenntartású intézményi kör részére.  A rendszer üzemeltetését, a support szolgáltatást a továbbiakban az EDUCATIO Nonprofit Kft. végzi.
Az Educatio Nonprofit Kft. a korábban meghirdetett budapesti és debreceni alkalmakat követően újabb vidéki helyszínen, Sopronban és Pécsett is tart bemutató előadást a Magiszter.Net rendszer felhasználói felületével kapcsolatban.



Időpontok és helyszínek:

PÉCS

Időpont:2014. február 18. (kedd), 11:30
Helyszín:Pécsi Tudományegyetem, 7624 Pécs, Ifjúság útja 6. sz., C/V/II. tanterem
(Megközelítés: az egyetem főépületi bejáratán keresztül, majd balra a porta mellett elhaladva a folyosón át, kiérve az udvaron keresztül (itt is balra kell tartani, egy nagy fehér liftes épület), vagy a Pacsirta u. 2. sz. felől, ahol a „C” porta sorompós bejáratán keresztül, jobbra található az említett fehér épület.)
A rendezvény a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának támogatásával valósul meg.

SOPRON

Időpont: 2014. február 21. (péntek) 11 óra
Helyszín: Nyugat-magyarországi Egyetem, 9400 Sopron, Bajcsy-Zs. u. 4., B épület, II. emelet, 7-es terem. (Az épület az egyetem soproni campusának főbejáratánál található, ez az egyetem központi épülete.)

A rendezvény a Nyugat-magyarországi Egyetem Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Karának támogatásával valósul meg.

Érkezés, regisztráció mindkét helyszínen: a meghirdetett kezdés előtt fél órával.

A képzéseken való részvételi lehetőség – a terem befogadóképessége miatt – korlátozott, ezért amennyiben szeretne részt venni az oktatáson, kérjük, mielőbb jelezze az alábbi regisztrációs felületen:

(Amennyiben kattintás után nem nyílik meg a felület, kérjük, másolja be a fenti linket a böngészőjébe.)

További, jelenleg még szervezés alatt álló előadások tervezett helyszínei: Miskolci Egyetem, Szegedi Tudományegyetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése